vineri, 22 februarie 2013

Lupus Heptacronos

M-am întâlnit ieri cu mine însumi pe stradă. Ieşisem la scară să cumpăr ţigări, cu privirea pironită în pământ.
Din greşeală m-am izbit de un individ la fel de grăbit, aproape că am căzut amândoi pe jos.
Când s-a ridicat, a rostit deodată cu mine:
- Mă scuzaţi...

Am remarcat, de fapt m-a şocat, că vocea îi semăna izbitor cu a mea, şi instinctiv am tăcut, ca să îl las pe om să mai zică el ceva. Dar tăcea şi el, privind şi aşteptând. Atunci am sărit amândoi ca arşi, pentru că ne-am da seama deodată că ne întâlnisem cu noi înşine... 





Am privit în jur: era pustiu de tot, nici Ţipenie nu umbla la ora aia pe străzi. Am mai stat 7 secunde să ne mirăm, apoi am plecat fiecare după ţigările sale.








3 comentarii:

  1. Ogrinda Timpurui
    Am visat tot dublu după ce am auzit asta. Aveam aceeaşi vâstă cu un prieten mai tânăr, dar eram amândoi copii. Apoi l-am visat pe bunicu-meu, care nu ştia că murise, "dar" se simţea foarte bine. Doar că mai era un dublu al lui, care nu zicea nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai când mă credeam scos, cumva ca din gură de şerpe, am căzut în miezul ceasului! (poate de aia nu se poate mişca nimic) "doar" visăm...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum spunea poetul:
    "Timpul scurt îşi muşcă coada
    Şi devine omenire."

    RăspundețiȘtergere