joi, 19 martie 2015

Sonet Oniric

Deschid ochii şi urc în conştient
atent să nu mă împiedic în mătură
să nu strivesc totul în calea mea 
dimineaţa mi se scurge printre degete 
visul încă mi-e cald 

nimic nu mă împiedică 
să-i prind cu palma dreaptă părul de deasupra cefei
în timp ce gura ei se întredeschide încet
să-i ating vârful limbii cu degetul mare
să-i sorb respiraţia care-i scapă în aerul rece
să-mi închid un ochi în timp ce o muşc
de buza de jos, da, de jos
să privesc în sus
pentru a vedea cu mâinile cum i se expandează aripile.

nimic nu mă împiedică
să-mi pironesc ambele palme în şoldurile ei înviorate şi
să simt cum căldura ei mă urmează. Mi se scurg neuroni prin călcâie
tocmai am pierdut o idee preţioasă 
un pas în doi, trei sau câţi ne-am unit 
mă regăsesc între coapsele ei
chiar de s-ar trezi sau n-aş şti
că fiecare geamăt al ei îmi va rupe câte-o vertebră 
mă regăsesc între coapsele ei

Nimic nu mă împiedică 
nici iarna pe ducă şi nici mintea mea 
încă prăfuită.




  




2 comentarii: