marți, 13 noiembrie 2012

Galaxeea


E un trend acuma să-ţi faci pantaloni, bască, orice îţi pică bine la mână, în stilul propriei tale galaxii. Pentru că, nu-i aşa, Lumea se va deschide spre acel dincolo de ea, foarte curând fireşte, şi bineînţeles că începe să conteze tot mai mult cu câtă lejereală (şi lenjerie) ne vom înfăţişa în noile circumstanţe celeste.
Am întâlnit-o pe cudeea asta simpatică prin lumea virtuală, total întâmplător (eh nah, aşa zicem când nu vrem să vedem linkul cosmic, etc).
Dincolo de vekea mea dilemă asupra coincidenţei universale, mi-am dat seama că unele voci au un nu-ştiu-ce acolo, de rezonează cu nu-ştiu-ce-ul ăla din urechea mea internă. Pentru mine 2 minute dintr-un episod au fost suficiente ca să trec prin restul detaliilor ca glonţul prin parbriz, spre un esenţial greu de pus în cuvinte. Aşa că îl voi lăsa pentru fiecare fan. Foarte tare diy-ul divei  în ansamblu, care prinde prin ea însăşi: orice face, e pe bune şi cu gust.
E bine că se mai emană de la Cernavodă şi alte energii, nu doar cele radioactive.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu