marți, 25 decembrie 2012

Am xmas acas'

Puţin mai înainte am gustat nişte vinete.
Acum îmi fac o cafea, naturală.
Desfac o bere la doză, încep să o beau, e ora 00.00.
După asta voi ieşi în oraş.
La un nescafe solitar.
Am o bănuială, mă tot gândesc de ceva timp la un automat Dallmayr de pe centru.
Azi poate îmi va da şi mie un espresso gigantic, acolo.


Ceva de genul. 

Apoi voi veni la somn.



Sau voi dansa toată noaptea.



Pentru că în cazul meu, nesscafeiu' are darul să mă scoată imprevizibil din stările astea de mijloc:
deci ori dorm, ori dansez.
Dar nu pot şti ce vreau să fac niciodată înainte să beau cafea, decât după.
Sociodelirul din jur probabil că mă va devia de la planul ăsta simplu.
Păi unde ar mai fi farmakonul Vieţii, fără complicaţii?

Primiţi cu alcoholindatu'?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu