vineri, 21 decembrie 2012

Indignatus

Azi am auzit din tot felul de locuri că e Ignatul.
Pe tema asta şi cu teama cealaltă, la ştirile de la ora 19 au dat glume: "apocalipsa porcilor".
Eu am fost bolnav cu gâtul, şi de când nu mai tuşesc, se pare că mi-am pierdut simţul umorului.

Sau?
Păi, ca să nu fiu selgros, recunosc că prefer vinetele.

...pentru cine tai tot?

După răuvenita viroză şi binevenita cură de vinete de apoi, am încercat duminica trecută o decolare intimă, alături de Tănăsikă şi de câţiva prieteni. Care aşa de buimaci au rămas în Spaţiu, că nici măcar o poză n-au de dat...
Le-am cântat melodia asta de Tai-Tai şi încă vreo 3.
Fiind primul meu concert de când am aterizat sub formă de zmeoi pe planeta Terra,
oamenii păreau destul de dispuşi să decolăm toţi cu covorul,
ceea ce mi-a confirmat teoriile despre originea.noastră extrapământeană.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu