joi, 11 aprilie 2013

Aforisme şi orgoliu

Dintre toate orgoliile, cel mai greu de îndurat e cel resimţit atunci când vezi că ori cu tine, ori fără tine, se întâmplă exact acelaşi lucru.

Orgoliul este surplusul iubirii de sine.

A bea cafea fără să fumezi un viceroy este o tortură.
Corolar: dimineaţa orice tortură este resimţită mult mai acut.

Intuiţia masculină e preferabilă orgoliului feminin.

Afară e soare şi mă pregătesc să-mi fac o papară lângă mămăliga de ieri.
După care voi bea cola cu orgoliu.

Umilinţa este un cerc vicios deghizat în pătrat virtuos.

Avantajul celui orgolios este că nu se plictiseşte niciodată. Şi chiar de s-ar întâmpla asta, nu ar recunoaşte.

Prostia & Orgoliul! Toată lumea ştie că s-au luat din dragoste şi că au o căsnicie reuşită.
Curând li se va naşte Degeaba, primul lor fiu.   

Am stat la fereastră şi am auzit întâmplător din radio ceva despre mine.
Desigur că mi-a mângâiat orgoliul.
De când m-am pus azi să scriu, orgoliul a stat cuminte, la pândă lângă scaun, puţin confuz.
I-am pus un gând, dar nu îi este clar: oare o să-i dau cu laptopu'n cap, sau încă o porţie dublă de gânduri?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu