vineri, 10 ianuarie 2014

Basm (V)


(poemul lipsei zăpezii)

Şi mi-e frig 
şi mi-e dor

Dimineaţa mă trezesc
cu un zâmbet prostesc
mă simt bine 
iar mă gândesc la tine
tu nu eşti lângă mine...
...lasă-mă să delirez!

Odalisca mea, m-am trezit 
total uimit în calea ta (lactee)
dulcea mea orhidee vezi că
ni s-a stricat centrala
da' mâine vine vara 
şi până în februarie
elaborăm o nouă teorie
o nouă melodie

Nebunatico, ia ceva pe tine 
vezi că-i frig afară
e 7 ianuarie şi n-am deloc încredere 
în imaginaţia mea bizară
la party deseară
n-am niciun chef de pălinkăreală

Şi mi-e frig 
Şi mi-e dor

Şi îţi place să te joci
şi ai vrea să mă provoci
Şi-am crezut
şi-am visat
dar m-am protejat
Şi totuşi am sperat
tu nu ştii că mi-e frică de tine

Sunt un câine 
marcator de teritorii noi
suntem foarte aproape
să descoperim principiul 2
al termodinamicii extraterestre




O da, dă-te,
mi-e frig, dă-te dracu'.
O da, mi-am luat ţeapă şi azi, o da.
O să-mi iau poate şi mâine
şi ce dacă?

Şi mi-e frig
şi mi-e dor
şi nu-mi pasă,
gata!




"La sfârşit am belit-o", îi spuse câinelui cu dinţii de aur una dintre odaliscele invitate la curtea regelui. Era târziu în noapte când au terminat de înregistrat. Toată lumea dormea demult. Deşi treburile regelui nu mai erau atât de multe, toţi se trezeau dimineaţa la 6, cu excepţia musafirilor.

Odalisca fusese de-a dreptul lovită de inspiraţie în clipa când l-a zărit pe Frigidor, verişorul bun al câinelui, aflat şi el în vizită temporară la sanatoriul regal. Câinele ticluise un plan: Frigidor avea misiunea de a se împrieteni neapărat cu regele, care se scufundase într-o apatie soră cu invizibilitatea şi verişoară cu imbecilitatea.

După 3 zile şi 3 nopţi, Frigidor nu reuşise mare lucru. Regele îl privea ca pe un scaun, sau cel mult ca pe o potaie ordinară. O singură dată, după o serie de giumbuşlucuri pe cât de infailibile pe atât de inutile în cazul regelui, Frigidor a călcat într-o găleată cu amintiri, iar regele a zâmbit imperceptibil.
În cea de-a patra noapte, odalisca i-a cerut lui Frigidor să-i vegheze somnul, iar azi noapte deja au înregistrat preventiv câteva unde sonore ale Universului, pentru a fi pregătiţi de marea schimbare, care oricând s-ar putea să devină posibilă.

Nivelul încrederii reciproce la curte rămâne însă la fel de scăzut, ca şi temperaturile din Canada.

  






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu