marți, 26 martie 2013

Stufinoria


Am visvăzut o amintire cu un palton sâmbăta sub care ţii un câine ca să nu-l plouă şi e sâmbătă şi plouă n-am umbrelă hai că nu mai umblu nu nu mă mai întorc acum, mai ales că tre să duc şi câinele ăsta acasă, hm, e sâmbătă oare da că ieri n-am dormit a cui o fi câinele ăsta.


În amintirea acestui vis am stat de vorbă în poveşti cu Stufinoria căţeaua despre vreme, mi-a zis ea direct, că da, aude şi ea cum se tot vaietă oamenii zilele astea că ba că e prea frig zilele astea ce nu vine primăvara asta odată mă că zilele astea ar trebui să fie mai cald, da' las că zilele astea tot se face cald călduţ căldişoreanu' cumva zilele astea să vezi numa'...etc.

Şi că dacă ar fi vremea bună mâine să fac cu ea un film cu exerciţii la bara din grădina ei, Sana Toria.
Eu ştiam deja că zilele astea tocmai fac o vizită la Sanatorium, dar tot m-a uimit:
- Bine tu Stufinorie căţea timidă atunci când se uită cineva la tihne când mănhânci, hai că îţi aduc apă să vezi ce bei.
- Zmeoiule, ce tânăr eşti, adă.

M-am gândit că porţile lumilor se vor deschide de acum, zilele astea, spre 3000
şi la 4026 ar trebui oprite blogurile puţin
şi e legiereanu' că nici să vrei
nu merge-n fiecare zi scris
deci rezultă destul de mult timp

În loc să mă uit la meciul cu Olanda
scriu ce-am stat de poveşti cu Stufinoria.
Şi i-am promis că-i fac film mâine
I-a placut la Stufinoria de mine

2 comentarii: