duminică, 28 iulie 2013

Alambrozie




După o săptămână de la apariţia lui Alambrozie pe meleaguri mioritice, încă nu-mi pot stăpâni râsul la auzul numelui său. A venit în România alături de Pal Kang Breng Nam, dar acesta din urmă şi-a pierdut rapid urma. La ştiri au dat ulterior câteva imagini cu Zâna-în-Ton-cu-Petrecerea (zâna având o baghetă magică, fireşte), dar nu se poate face o legătură coerentă între cele trei personaje.




Azi mi-am amestecat clipele trecute cu cele prezente şi cu cele viitoare, şi a ieşit remixul unei ştiri. Clipul de la început mi-a luat toată energia zilnică. E vorba despre un oraş trecut, dar cât de prezent îmi este?
Gândurile mele despre acest oraş au prins o formă apropiată atât confesiunii, cât şi contemplării.
Rară stare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu