vineri, 21 septembrie 2012

La stele, -n crâşmă, -n cartier



Batem ţara-n lung-n lat, cu ploaia' de cap ne-am luat.

- Mă luaţi şi pe mine până la Sibiu?
- Da' unde mergi?
- Păi la Sibiu. Da' nu am bani.
- Atunci stai jos.
- Ăă. Deci mă luaţi?
- Nu măi omule. Stai jos. Afară. Închide şi tu uşa aia.


Sau alta (citez din memorie):

- Farănzi nah Budapest orghior?
- Nain, ih nain.

drum drum bum bum
pe dealuri şi câmpii
deliiR.

Beku Leru'
înviorat la dulie
din weekendul trecut
paranghelie pe felie
cu eminenţa sa
Nelu'Ceferistu'
şi cortegiul de
Steluţe Durde
rătăcite prin crâşmele
doar nouă necunoscute
din ecuaţia cu rădăcini
prea adânci
sar două soluţii
Ori sărim tare
ori turtă pe burtă
cu toţii ca peştii
deodată în banc
aerial spectaculoz
pe zonă
direkt
hai kokoronă.


Ideea ar fi s-o prind pe baba de zulă. Pe la Bukales, că la Cluji am ratat-o de două ori





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu