miercuri, 7 septembrie 2011

Delirium Postrindbergorum


Azi după-masă am primit un mail nedorit, din care nu am înţeles mai nimic:

"Dragă Zmeoiule,
Privind pe youtube întâmplător ultimul tău clip, să ştii că eu bănuiesc că îţi duci viaţa în coliba aceea ce se zăreşte la un moment dat peste gard. Eu sunt Spinul, proprietarul Netului Trandafirilor. Probabil nu ai auzit de mine, dar eu simt că ne cunoaştem cumva, şi de aceea îmi permit să trimit un text care te va lămuri ce anume aş dori de la tine: 

După ce a cunoscut-o mai îndeaproape pe Harriet, August i-a trimis nişte trandafiri, iar într-o scrisoare îşi cere scuze că nu a găsit decât trandafiri cu spini. El fiind considerat un mare scriitor şi un mic pictor, aş dori să răstorn această preconcepţie prin a-ţi arăta tabloul său Oraşul: 


Acum, după ce sper că ai privit cu destulă atenţie detaliile, te-aş ruga să scrii un mail la adresa ...., cu textul "Cetatea ta există" şi neapărat cu poza aceasta ataşată. Fiind conştient că deocamdată nu înţelegi nimic, totuşi ţi-aş fi recunoscător dacă ai proceda întocmai, cât mai repede posibil." 

Nu înţeleg ce anume se petrece, dar vorba aceea, laisser faire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu