joi, 1 septembrie 2011

Toamnă iarnă-mă!

Iniţial blogul acesta s-a dorit un loc virtual unde Zmeoiul să îşi poată revărsa fără efecte semnificative tenebroasele gânduri despre realitatea aşa-zis concretă, dar paradoxul face ca situaţia să fie de fapt exact invers.
M-am trezit că după aproape o lună, acest loc a devenit mult mai semnificativ pentru viaţa mea reală decât faptele fizice ce se petrec în jurul meu, fad, fără să lase urme undeva. A trăi înspre virtual e total nou pentru mine, aici se deschid porţi nebănuite, unele bântuite, dar mereu revopsite de mâini nevăzute. Poate acesta nu e idealul unora mai elevaţi (sus sus sus, spre lumina din capul lor), dar eu doresc să mă prind în horă cu viaţa şi moartea, să ne învârtim toţi trei până ne pufneşte râsul, inevitabil doar pe doi dintre noi. Varianta preferabilă ar fi ca eu şi Viaţa să râdem de Moarte, şi acest blog mi-a dat un pont. Odată cu trecerea timpului, tot ce a fost pus aici va primi amprenta efemerităţii, patina aia respectivă. Ieri am primit pe nişte scări şi o poantă:
- Ce-i al tău e pus deoparte.
- Da, aşa e, dar partea proastă e că nu ştiu unde.


Azi dimineaţă afară la ţigară priveam viţa-de-vie, cum stă în aşteptare. Soarele a început să se zgârcească, şi mi-a venit pe limbă un gând: "toamnă iarnă-mă!", pe care nu l-am înţeles din prima. 
În această perioadă, culmea, chiar nu am de ce să mă consider un mare păcătos, poate doar gândurile aş dori să se mai domolească niţel, dar de aici şi până la a ruga anotimpurile să te ierte, e ceva cale. 



Suntem în semnul Fecioarei, şi azi la ora 14.13 planetele au ieşit dintr-o poziţie specială. Lilith cu Nodul Nord, Mercur şi Luna formează un Zmeu! Nu intru în detalii, mai ales că au rămas două triunghiuri valabile pe deasupra noastră. Mă întrebam doar câtă influenţă în faptele noastre pot aduce unele modele ale Cerului.
Boala este tema-cheie prin care un "toamnă iarnă-mă!" capătă sens. Trebuie să mă feresc de ceea ce m-ar putea doborî, pentru că nu m-ar face mai puternic, ca pe Nietzsche. Profilaxia e activitatea favorită a acestei perioade. Sau, altfel luat, acum se organizează figura cu murăturile - se iau borcane, coriandru, laolaltă cu tot dichisul metafizicii domestice.    
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu